Twoja firma nie potrafi zbudować skutecznego pozytywnego PR w mediach? Zleć to zadanie nam, a wykreujemy zielony wizerunek Twojej organizacji w internecie. Prowadzenie imprez dla dzieci, podczas których w formie zabawy uczymy najmłodszych, że zielone jest modne to nasza specjalność!
Kontakt z nami

Kontakt

Wspieramy kształtowanie postawy świadomego konsumenta. Pokażemy, jak zostać świadomym ekologicznie konsumentem, jak nie produkować ton niepotrzebnych śmieci.

Na ekozabawki trwa dzisiaj moda. Zapraszamy na warsztaty, na których zaprezentujemy, jak wykonać ekozabawki, jakich materiałów do tego użyć i jak sprawić, by były one bardziej atrakcyjne dla dzieci niż tradycyjne lalki, samochody czy misie.

marketing

Istota newsletterów

email marketing, marketing, pr, reklama

(...) poszczególnymi firmami. Jedną z form zawiadamiania użytkowników o wszelkich nowościach pojawiających się na łamach serwisu internetowego jest tak zwany newsletter. Pełni on role biuletynu informacyjnego, zawierającego między innymi skróty najważniejszych aktualności bądź odwołania do poszczególnych ofert. Użytkownik za ich (...)

Więcej

Reklama wizualna - jak przyciągnąć klientów?

marketing, pr, promocja, reklama

(...) Reklama dźwignią handluZadaniem każdej reklamy jest przyciągnięcie uwagi klienta i zachęcenie go do skorzystania z określonych usług lub zakupu produktów. Dobra reklama gwarantuje zyski na odpowiednim poziomie dlatego tak bardzo istotne jest zadbanie o to by prezentowała się ona jak najlepiej. Najlepsze efekty daje reklama wizualna.Możliwości w zakresie reklamy wizualnejIstnieje kilka typów reklamy wizualnej. Jedną z powszechnych form są bannery reklamowe z płótna lub szyldy reklamowe zazwyczaj wykonane na plastiku PVC, na którym są umieszczane następnie napisy lub obrazy za pomocą plotera tnącego lub specjalnego plotera drukującego. Są (...)

Więcej

Skuteczne, sprawdzone sposoby na promocję firm

marketing, pr, reklama

(...) Każdy przedsiębiorca z pewnością szuka możliwości dotarcia do nowych klientów, a także na utrzymanie przy sobie lojalnych i zaangażowanych odbiorców swoich produktów czy usług. By zrobić to w sposób jak najbardziej efektywny i profesjonalny, nawiązuje on współpracę ze specjalistami - takimi jak agencja reklamowa czy Public Relations. Jeśli chodzi o dostępne formy konwencjonalnej lub  mniej typowej reklamy, taki zleceniodawca ma dostęp do naprawdę szerokiego wachlarza środków wyrazu. Zazwyczaj ograniczenie stanowi jedynie budżet, jaki można przeznaczyć na taką kampanię. W dzisiejszych czasach, gdy np. promocja z (...)

Więcej

Czym jest marketing?

agencja reklamowa, marketing, pr, promocja

(...) Przystępując do budowania wizerunku, warto dobrze zastanowić się nad jego ostatecznym kształtem. Powinna to być gruntownie przemyślana strategia, obliczona na odniesienie sukcesu. Studio reklamy Floras może odegrać w tym względzie bardzo ważną, kluczową wręcz funkcję. Pamiętajmy, że pracują w nim osoby, które niejako z racji wykonywanego zawodu są zobowiązane do pomysłowości i kreatywności. Dzięki nim nasz nowo stworzony wizerunek będzie kojarzył się jednoznacznie chociażby poprzez (...)

Więcej

Jak pozyskać klientów b2b.

marketing, pozyskiwanie klientów, promocja, reklama

(...) Prowadząc biznes naszym głównym celem jest nawiązanie jak największej liczby kontaktów. Wiadomo, kontakty przydają się zawsze i wszędzie. Jeszcze nie urodził się taki, który by ich nie potrzebował. Zbudowanie bazy wspólników, kontrahentów i odbiorców możliwe jest tylko i wyłącznie za sprawą biznesowych kontaktów.Wbrew przekonaniu pozyskiwanie klientów biznesowych nie jest wcale prostą rzeczą. Rynek funkcjonuje na takich zasadach, że gdzie się nie obejrzymy - konkurencja. Każdy chciałby dosłownie (...)

Więcej

Badania marketingowe - poprawa konkurencyjności

marketing, pr, promocja

(...) Rynek sprzyja rozwojowi produktów i usług, a kolejne przedsiębiorstwa stają przed wyzwaniem, w jaki sposób zwiększyć swoją konkurencyjność, jak dopasować swój produkt czy usługę do wymagań klientów. Większa ilość klientów to większe obroty, co przekłada się na większe zyski firm.Zwłaszcza w przypadku firm, oferujących dobra szybko zbywalne, ważne stają się badania marketingowe, które umożliwiają dotarcie do klientów i poznanie ich opinii. Duże znaczenie mają grupy focusowe, które zapewniają producentom pozyskanie opinii na temat produkowanych przez nich towarów czy udostępnianych usług. Swoje opinie na ten temat wyrażają konsumenci, spełniający wybrane kryteria (...)

Więcej

Najskuteczniejsze formy reklamy

agencja reklamowa, marketing, pr, public relations, reklama

(...) przedsiębiorcy najczęściej promowali się za pośrednictwem prasy, radia oraz telewizji. Obecnie natomiast spora liczba osób decyduje się na prowadzenie działań marketingowych w sieci, zwłaszcza, że Internet także daje nam możliwość skutecznego promowania się, na dodatek bez względu na czas oraz miejsce. Jeśli jednak chcemy reklamować się naprawdę skutecznie, wówczas niezależnie od rodzaju reklamy musimy zadbać o (...)

Więcej

Targi pracy

atl, btl, marketing, promocja, reklama

(...) swojego przedsiębiorstwa. Na targach pracy pojawiali się także potencjalni pracodawcy, którzy oferowali wakaty w swoich firmach pod warunkiem posiadania wymaganego doświadczenia i wykształcenia. Można było się jednak dowiedzieć, co oferuje dana firma swoim pracownikom – propozycje rozwoju, informacje o zarobkach oraz o ewentualnych awansach i zmianach stanowisk. W miejscach takich, jak stojaki na ulotki można było (...)

Więcej

Budowa elementów reklamowych

atl, btl, marketing, promocja, reklama

(...) przeważnie pomiarem i ustaleniem koncepcji i oczekiwanego efektu marketingowego. Kolejny etap to projekt wykonany w programie komputerowym i przedstawiony w trójwymiarze. Po zaakceptowaniu zaczyna się kolejny krok czyli prototyp. Tworzy się pierwszy próbny egzemplarz aby na nim sprawdzić wytrzymałość, stabilność, ogólne wrażenie i wyeliminować wszystkie zauważone niedociągnięcia. W firmie Angel produkcja zaczyna się w hali produkcyjnej w wykonywana jest za (...)

Więcej

Co robi tajemniczy klient?

marketing, promocja, public relations, szkolenia

(...) Analizy marketingowe obejmują systematyczne, obiektywne i mające cel procesy działania i prezentowanie informacji przeprowadzane na potrzeby podejmowania decyzji z zakresu marketingu. W sprawie omawianych analiz proces to kilka faz i elementów, mających aspekt powtarzalny. Regularność analiz marketingowych to znaczy, że powinny być one prawidłowo zaplanowane i zorganizowane oraz, że muszą oznaczać nierozerwalną część systemu informacyjnego w konkretnej firmie. Celowość badań to ich przydatność w konkretnym problemie i w podejmowaniu właściwych decyzji. Natomiast obiektywizm badań oznacza, że w analizach marketingowych używane są wyznaczone reguły i zasady, które wykorzystywane są w gromadzeniu, analizie i interpretowaniu pozyskanych działań. Poza tym (...)

Więcej

Agencja public relations

marketing, pr, public relations, reklama

(...) Agencja PR funkcjonuje od lat na rynku usług PR. Naszą specjalnością są działania długofalowe zabiegi oraz działania prowadzące do podtrzymywania i wytworzenia dobrego wizerunku firmy, a zatem związane z public relations korporacyjnym. Wśród technik z obszaru public relations realizowanych przez naszą firmę można wymienić kolejne:* public relations (...)

Więcej

Lojalność klienta

marketing, promocja, reklama

(...) Jednym z narzędzi marketingowych, po którym obowiązkowo należy przeprowadzić badania marketingowe są systemy lojalnościowe. Obsługa programów lojalnościowych otrzymała w naszej firmie najwyższy możliwy priorytet. Celowe - przydatne do podjęcia konkretnej decyzji, do konkretnego problemu. Obiektywny - oznacza, że w badaniach stosuje się ogólnie przyjęte standardy i zasady obiektywności, wykorzystując metody naukowe do gromadzenia, analizy i interpretacji danych. Obiektywność może również oznaczać takie ustalenie wyników badań aby nie sugerowały odpowiedzi.  Badania marketingowe, a więc inaczej Marketing research, to systematyczny, celowy i obiektywny proces prezentacji informacji oraz działania na potrzeby podejmowania decyzji marketingowej. Systematyczny - oznacza że badania powinny być dobrze zaplanowane i zorganizowane jako integralna część systemu informacji marketingowej w przedsiębiorstwie (systematyczne, gdyż rynek jest pojęciem dynamicznym i cały czas się zmienia). (...)

Więcej

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

badania, marketing, pr

(...) jednostkowe w rezultaty całościowe i dostaje końcowe wyniki badań fokusowych. Znany jest taki rodzaj badań rynku, w którym kluczową rolę odgrywa socjologia społeczna i ewaluacja. Są to tak zwane badania ewaluacyjne, jakich przykłady zastosowań znajdziecie w przekazanych przez nas zagadnieniach zaprezentowanych na stronie internetowej. Synergia metod używanych w socjologii a także dokumentacji badawczej zaowocowało powstaniem bardzo skutecznej metody badań marketingowych. Wyniki badań marketingowych odnośnie pracy zdalnej i zainteresowania nią pośród pracodawców okazały się bardzo ciekawe. Wykonane badania ankietowe przy uwzględnieniu reprezentatywnej próby pracodawców w całej Polsce dowiodły, że nazbyt duża ilość prawnych procedur zachęca skutecznie do stosowania tej formy zatrudnienia. Na kolejne kroki badań marketingowych oraz prac wykonanych w tej tematyce składały się następujące etapy: podsumowanie a także zagregowanie rezultatów, (...)

Więcej

Usługi biznesowe

marketing, pr, promocja, reklama

(...) Wikipedia sugeruje, że istnieje ponad 2000 różnych pojęć czym jest a czym nie jest public relation. Często w życiu codziennym spotykamy się z pojęciem public relation, jednak ciężko jest jednoznacznie zdefiniować czym jest PR. Wiele osób zajmujących wysokie stanowiska w firmach np. dyrektorzy, kierownicy oddziałów, kadra menadżerska, szeregowi pracownicy, zastanawiają się dlaczego public relations jest taki (...)

Więcej

Marketing Reklama Pr Promocja Public relations Agencja reklamowa Btl
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.3