Twoja firma nie potrafi zbudować skutecznego pozytywnego PR w mediach? Zleć to zadanie nam, a wykreujemy zielony wizerunek Twojej organizacji w internecie. Prowadzenie imprez dla dzieci, podczas których w formie zabawy uczymy najmłodszych, że zielone jest modne to nasza specjalność!
Kontakt z nami

Kontakt

Wspieramy kształtowanie postawy świadomego konsumenta. Pokażemy, jak zostać świadomym ekologicznie konsumentem, jak nie produkować ton niepotrzebnych śmieci.

Na ekozabawki trwa dzisiaj moda. Zapraszamy na warsztaty, na których zaprezentujemy, jak wykonać ekozabawki, jakich materiałów do tego użyć i jak sprawić, by były one bardziej atrakcyjne dla dzieci niż tradycyjne lalki, samochody czy misie.

pr

Istota newsletterów

email marketing, marketing, pr, reklama

(...) sprawą może dowiedzieć się o interesujących go rzeczach, a następnie, za pośrednictwem odsyłacza, przejść do pełnej treści. Rozsyłanie tego typu dokumentów odbywa się na bazie systemu subskrybentów, w ramach którego użytkownicy prenumerują tak przygotowane biuletyny. Na rynku dostępne są obecnie liczne aplikacje (...)

Więcej

Reklama wizualna - jak przyciągnąć klientów?

marketing, pr, promocja, reklama

(...) one dość tanim rozwiązaniem, ale nie charakteryzują się jednocześnie odpowiednią trwałością i widocznością (szczególnie w nocy). Można także zastanowić się nad oklejeniem witryn sklepowych lub samochodu. Jeśli chce się jednak bardziej uwidocznić reklamę firmy warto skorzystać z nieco innych rozwiązań. Doskonałym pomysłem na reklamę wizualną jest reklama świetlna. Można wyróżnić kilka odmian takiej reklamy. Zaliczamy do niej kasetony reklamowe, podświetlane litery reklamowe i neony. Kasetony reklamowe to reklamy świetlne wykonane z bardzo wytrzymałych materiałów takich jak plexi, dibond, aluminium i poliwęglany. Oprócz ich (...)

Więcej

Skuteczne, sprawdzone sposoby na promocję firm

marketing, pr, reklama

(...) wykorzystaniem Internetu jest najtańszą, a zarazem efektywną metodą na znaczące zwiększenie sprzedaży, nawet przy skromnych nakładach na reklamę możemy osiągnąć satysfakcjonujące, mierzalne rezultaty.Kreatywne kampanie reklamowe w XXI wiekuZespół specjalistów z agencji interaktywnych prześciga się w pomysłach na stworzenie strategii reklamowych i przekuwa swoje plany w sukcesy swoich klientów. Według fachowców takich jak copywriterzy, graficy, programiści, czy też certyfikowani spece od reklam Adwords czy PPC najważniejsze jest optymalne współdziałanie całej załogi agencji, tak aby stworzyć spójną pod każdym (...)

Więcej

Czym jest marketing?

agencja reklamowa, marketing, pr, promocja

(...) profesjonalnie zaprojektowane i wykonane logo firmy. W celu szerszego jej rozreklamowania studio reklamy xxx w porozumieniu z nami i wyłącznie na nasze życzenie wykona na przykład unikalne plakaty, ulotki, banery, wszelkiego rodzaju gadżety. Studio reklamy zaprojektuje także wystrój wnętrza, zwracając szczególną uwagę na jego charakter, kolorystykę, umeblowanie, dekoracje, firmowe przybory biurowe, a wszystko po to, żeby klient kojarzył te cechy z firmą, gdziekolwiek się znajdzie – czy w siedzibie (...)

Więcej

Siła reklamy

pr, promocja, public relations, reklama

(...) Reklama jest dźwignią handlu. Wydatki ponoszone na reklamę bardzo szybko się zwracają. Mają przełożenie na zwiększenie wolumenu sprzedaży oraz poprawę wyników finansowych firmy. Tworzeniem reklam zajmują się agencje reklamowe, które świadczą szeroki pakiet usług. Doskonała agencja reklamowa Eventy-Lemon zajmuje się obsługą klientów w pełnym zakresie reklamowym. Zatrudnia jedynie kreatywnych, twórczych i pomysłowych pracowników. Posiadają oni dużą wiedzę, umiejętności, doświadczenie i wykształcenie (...)

Więcej

Techniki drukowania

pr, promocja, reklama

(...) Technologia rozwija się coraz prędzej, także technologia drukowania. Musi być wysokiej jakości, ponieważ jest to narzucone przez coraz lepiej rozwijającą się grafikę komputerową. Jakość wydruku nie powinna ustępować temu co widzimy na wyświetlaczach tabletów, telefonów i laptopów. Ponadto zmienia się także tradycyjny kontakt z klientem. Jak grzyby po deszczu powstają drukarnie internetowe, gdzie klient sam określa jak chce by wyglądał wydruk oraz jakie powinien spełniać warunki. To co otrzyma nie może odbiegać od jego wizji. Drukarnia to dziś miejsce, z którego korzysta wielu ludzi, szczególnie w czasie trwania różnego rodzaju kampanii. Najwięcej drukuje się ulotek oraz wizytówek, lecz (...)

Więcej

Badania marketingowe - poprawa konkurencyjności

marketing, pr, promocja

(...) demograficzne. Badania focusowe, które są bardzo często dodatkowo nagrywane i dokumentowane w postaci zestawień, pozwalają producentom testować nowe produkty czy smaki, zapewniając jednocześnie opinię na ich temat wyrażaną przez potencjalnych konsumentów. Część opinii można pozyskać udostępniając konsumentom ankiety. W tym celu najczęściej wykorzystywane są ankiety online w postaci aplikacji internetowych, które w dość krótkim czasie pomagają zebrać wszystkie dane w postaci zestawień statystycznych. Mają one jedną wadę - w tego rodzaju badaniach marketingowych konsumenci mają tendencję do podawania nie zawsze prawdziwych informacji, co ma dodatkowy wpływ na wyniki badań.Firmy, (...)

Więcej

Najskuteczniejsze formy reklamy

agencja reklamowa, marketing, pr, public relations, reklama

(...) jej odpowiednie zaprojektowanie. W tym może nam pomóc agencja reklamowa, dlatego warto zdecydować się na współpracę z profesjonalistami. Poszukując skutecznych form reklamy, warto zwrócić uwagę chociażby na reklamę zewnętrzną. To wszelkiego rodzaju billboardy, ale oczywiście nie tylko. Skuteczna może być także chociażby taka reklama dla firm, jak ciekawie zaprojektowana tablica LED. Można także zdecydować się na (...)

Więcej

Z jaką reklamą najlepiej dotrzeć do klienta?

agencja reklamowa, drukarnia, pr, public relations, reklama

(...) plakaty. A zatem wszystko to, co idąc ulicą obserwujemy bez poczucia jakiegokolwiek smutnego obowiązku, jak można by nazwać oglądanie telewizyjnych reklam w oczekiwaniu na ulubiony program. Wspomniany bilboard czy plakat każdy przechodzień ogląda przecież tylko dlatego, że kieruje nim zwykła ciekawość. To z kolei oznacza, że do treści, jaką tego typu reklama zawiera, podejdzie z lepszym, bardziej pozytywnym (...)

Więcej

Agencja public relations

marketing, pr, public relations, reklama

(...) produktu albo usługi - plasowanie na rynku,* monitoring mediów,* PR w internecie, tzw. ePR,* szkolenia medialne a także treningi z kamerą,* programy CSR,* programy motywacyjne, audyty, komunikacja wewnętrzna,* relacje inwestorskie - obsługa firm SPO, IPO, firm giełdowych,* identyfikacja wizualna,* treningi ze stylistą - zasady ubioru w biznesie,* działania (...)

Więcej

Rodzaje i typy badań z obszaru rynku

badania, marketing, pr

(...) Nasz ośrodek badań opinii publicznej prowadzi badania opinii publicznej oraz badania rynku przy uwzględnieniu nowoczesnych zdobyczy z dziedziny marketingu społecznego. Struktura naszego ośrodka gromadzi rozmieszczone w kluczowych ośrodkach miejskich w kraju centra badania opinii publicznej. Lista firm badania opinii publicznej, jakie blisko z nami kooperują, opublikowana jest na naszej korporacyjnej witrynie internetowej. Odnajdziecie tam również opisy wykorzystywanych przez nas sposobów badania opinii publicznej w podziale tematycznym i rzeczowym począwszy od sposobów czerpiących z public relations a kończąc na dorobku z obszaru marketingu. Obszarem badań z dziedziny marketingu a także psychologii są badania fokusowe. Wyszkolony trener opracowuje scenariusz badania fokusowego, a następnie powołuje według właściwego klucza grupy fokusowe. Uczestnicy takiego badania uzyskują jednostkowe wyniki eksperymentu w każdej grupie, a na zakończenie trener łączy wyniki (...)

Więcej

Usługi biznesowe

marketing, pr, promocja, reklama

(...) ważny a jaka w tym wszystkim jest rola a co robią agencje public relation.Przedsiębiorstwa korzystające z usług pt. kreowanie wizerunku nie zawsze zdają sobie sprawę z opóźnień w wystąpieniu efektów kreowania wizerunku. W przypadku poczynań pr (z ang. - kontakty z otoczeniem rezultaty poczynań agencja PR występują z poślizgiem. Często agencje public relations opracowują modele kooperacji z firmami, mające na (...)

Więcej

Marketing Reklama Pr Promocja Public relations Agencja reklamowa Btl
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.3