Twoja firma nie potrafi zbudować skutecznego pozytywnego PR w mediach? Zleć to zadanie nam, a wykreujemy zielony wizerunek Twojej organizacji w internecie. Prowadzenie imprez dla dzieci, podczas których w formie zabawy uczymy najmłodszych, że zielone jest modne to nasza specjalność!
Kontakt z nami

Kontakt

Wspieramy kształtowanie postawy świadomego konsumenta. Pokażemy, jak zostać świadomym ekologicznie konsumentem, jak nie produkować ton niepotrzebnych śmieci.

Na ekozabawki trwa dzisiaj moda. Zapraszamy na warsztaty, na których zaprezentujemy, jak wykonać ekozabawki, jakich materiałów do tego użyć i jak sprawić, by były one bardziej atrakcyjne dla dzieci niż tradycyjne lalki, samochody czy misie.

promocja

Reklama wizualna - jak przyciągnąć klientów?

marketing, pr, promocja, reklama

(...) doskonałej odporności na warunki zewnętrzne i łatwej konserwacji umożliwiają one także reklamę w nocy jednocześnie będąc przy tym bardzo oszczędne (zastosowano w ich produkcji oświetlenie LED-owe). Podobnym do kasetonów reklamowych rozwiązaniem w zakresie reklamy świetlnej są podświetlane litery reklamowe. Wykonuje się je zazwyczaj z taśmy i blachy aluminiowej, mosiądzu lub blachy kwasoodpornej co zapewnia ich wysoką trwałość. Ogromny wybór kształtów, kolorów i rozmiarów sprawia, że zamontowane na nich podświetlenie LED doskonale promuje firmę, określony budynek lub stanowi elegancką dekorację wnętrz biura. Bardzo (...)

Więcej

Czym jest marketing?

agencja reklamowa, marketing, pr, promocja

(...) Rola reklamy we współczesnym świecie jest nie do przecenienia. To zjawisko nie jest nikomu obce i funkcjonuje od wieków, jednak wcześniej nie kształcono w tej dziedzinie specjalistów. Dziś możemy wybrać odpowiednie studio reklamy xxx i powierzyć mu – z pełnym zaufaniem – kreowanie naszego wizerunku właściwie od podstaw. Metod działania jest bardzo dużo i tylko od nas zależy, w jaki sposób zechcemy być kojarzeni jako firma bądź jako indywidualna osoba prowadząca określony rodzaj działalności. (...)

Więcej

Siła reklamy

pr, promocja, public relations, reklama

(...) potrzebne do pracy na danym stanowisku. Pracownicy starają się, aby ich klienci mogli na nich liczyć we wszystkich kwestiach związanych z reklamą. Usługi powinny być realizowane szybko, sprawnie i w profesjonalny sposób. Agencja reklamowa zajmuje się tworzeniem reklamy radiowej, telewizyjnej, prasowej, bezpośredniej itp. Wiele agencji reklamowych zajmuje się tworzeniem projektów graficznych, które wykonuje się przy użyciu najnowocześniejszych programów komputerowych. Agencje zajmują się również poligrafią, (...)

Więcej

Techniki drukowania

pr, promocja, reklama

(...) nie tylko. Techniki druku pozwalają na drukowanie tekstu dobrej jakości a także różnego rodzaju grafik, obrazów, logów, które będą odzwierciedlały projekt w najwyższej jakości. Niektóre z nich wyglądają tak realnie, że wydają się wyrastać z kartki papieru. Zaawansowane technologicznie maszyny drukarskie są w stanie stworzyć realistyczne fototapety, którymi można ozdobić dom. Nie ma znaczenia wymyślność formy i kształtu. Zmienia się również forma materiału na jakim mogą powstać te wydruki. Nie jest to już tylko jeden określony rodzaj papieru, ale jego wiele różnych form. Nowoczesne drukarnie pozwalają na nanoszenie tekstu i obrazu na ceramikę, drewno, teksturę, metal i tym podobne (...)

Więcej

Jak pozyskać klientów b2b.

marketing, pozyskiwanie klientów, promocja, reklama

(...) rynku. W tym celu konieczne jest zbudowanie wiarygodnego wizerunku firmy, pokazanie jej od strony praktycznej, ale w sposób elegancki i profesjonalny. Nasz wizerunek musi mówić sam za siebie. Musimy być twarzą produktów lub usług, jakie sprzedajemy.Pozyskiwanie klientów biznesowych odbywać się może również na drodze polecenia. I tutaj znowu wchodzą do gry prawdy, o których była mowa na początku tego tekstu. Im więcej ludzi znasz, tym większe są szanse, że dzięki nim poznasz kolejnych. Dodatkowo (...)

Więcej

Badania marketingowe - poprawa konkurencyjności

marketing, pr, promocja

(...) Rynek sprzyja rozwojowi produktów i usług, a kolejne przedsiębiorstwa stają przed wyzwaniem, w jaki sposób zwiększyć swoją konkurencyjność, jak dopasować swój produkt czy usługę do wymagań klientów. Większa ilość klientów to większe obroty, co przekłada się na większe zyski firm.Zwłaszcza w przypadku firm, oferujących dobra szybko zbywalne, ważne stają się badania marketingowe, które umożliwiają dotarcie do klientów i poznanie ich opinii. Duże znaczenie mają grupy focusowe, które zapewniają producentom pozyskanie opinii na temat produkowanych przez nich towarów czy udostępnianych usług. Swoje opinie na ten temat wyrażają konsumenci, spełniający wybrane kryteria (...)

Więcej

Targi pracy

atl, btl, marketing, promocja, reklama

(...) całkowicie bezpłatnie wziąć informacje o położeniu danego przedsiębiorstwa, jego historii i podstawowych danych kontaktowych takich, jak telefon czy adres. Na ich podstawie można także dowiedzieć się więcej w internecie na temat opinii o dany przedsiębiorstwie. Wiadomo bowiem, że stojaki reklamowe, pomimo tego, że są bardzo przydatne, są jednakże informacją jedynie jednostronną, dlatego warto byłoby postarać (...)

Więcej

Budowa elementów reklamowych

atl, btl, marketing, promocja, reklama

(...) pomocą specjalnych maszyn i urządzeń. Mogą to być plotery laserowe, giętarki aluminium, tokarek i frezarek CNC, szlifierek itp. Wszystko zależne od wielkości i używanego materiału. Elementy składowe łączone są ze sobą, potem są szlifowane i malowane. Później w drukarni wykonywane są wszelkiego rodzaju naklejki, loga, napisy, które będą przyklejane na elementach metalowych, drewnianych, z tworzyw sztucznych, itp. Gotowe produkty trafiają do działu (...)

Więcej

Co robi tajemniczy klient?

marketing, promocja, public relations, szkolenia

(...) obiektywność to takie określenie wniosków, by nie narzucały odpowiedzi.Kolejną z metod marketingowych są badania mystery shopping. Prezentuje nie wymyślone, lecz prawdziwe doświadczenia i sytuacje klientów w określonych placówkach sprzedaży. Analizy mystery shopping funkcjonują przy użyciu Standardów Obsługi Klienta. Jest to zbiór zasad, którymi muszą kierować się pracownicy w czasie rozmów przeprowadzanych z klientami. Z reguły takie badanie opiera się na tym, że pracownik udaje się na udawane zakupy, a swoje uwagi powiązane z obsługą opisuje w odpowiednim formularzu. Ocenie poddaje się wystrój wizytowanej placówki, asortyment produktów oraz oczywiście obsługa klientów. Badana firma dostaje na końcu raport z kontroli uwzględniający wyniki końcowe. (...)

Więcej

Lojalność klienta

marketing, promocja, reklama

(...) Celowe - przydatne do podjęcia konkretnej decyzji, do konkretnego problemu. Proces - czyli kilka faz i elementów, które mają charakter powtarzalny. Obiektywny - oznacza, że w badaniach stosuje się ogólnie przyjęte standardy i zasady obiektywności, wykorzystując metody naukowe do interpretacji, gromadzenia i analizy danych. Obiektywność może również oznaczać takie ustalenie wyników badań aby nie sugerowały odpowiedzi.Niezwykle istotne przy badaniach marketingowych są takie elementy jak: programy motywacyjne, systemy lojalnościowe, system lojalnościowy, programy partnerskie, jakość obsługi klienta, program lojalnościowy, badanie satysfakcji klienta oraz marketing relacji, programy lojalnościowe, opinie klienta. Funkcje badań marketingowych są następujące: opisowa - ukazuje otoczenie rynkowe (konkurencji, rynku, itp.), kontrolna - kontrola realizacji celu np. kampanii promocyjnej, czy dany cel jest realizowany i z jakim wynikiem, innowacyjna - poszukiwanie na rynku nowych szans, rozwiązań, (...)

Więcej

Usługi biznesowe

marketing, pr, promocja, reklama

(...) celu skuteczna implementacja taktyki pr.W Polsce dopiero na początku lat 90. zaczęto interesować się zagadnieniem . Wykształciło się w 1994 roku stowarzyszenie Polskie Stowarzyszenie PR , które skupia w swoim gronie pracowników działów PR, pracowników agencji public relations, ludzi, których głównym celem jest monitoring mediów, oraz rozwój net pr i innych.Monitoring mediów dla firm opiera się na monitoringu (...)

Więcej

Marketing Reklama Pr Promocja Public relations Agencja reklamowa Btl
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.3