Twoja firma nie potrafi zbudować skutecznego pozytywnego PR w mediach? Zleć to zadanie nam, a wykreujemy zielony wizerunek Twojej organizacji w internecie. Prowadzenie imprez dla dzieci, podczas których w formie zabawy uczymy najmłodszych, że zielone jest modne to nasza specjalność!
Kontakt z nami

Kontakt

Wspieramy kształtowanie postawy świadomego konsumenta. Pokażemy, jak zostać świadomym ekologicznie konsumentem, jak nie produkować ton niepotrzebnych śmieci.

Na ekozabawki trwa dzisiaj moda. Zapraszamy na warsztaty, na których zaprezentujemy, jak wykonać ekozabawki, jakich materiałów do tego użyć i jak sprawić, by były one bardziej atrakcyjne dla dzieci niż tradycyjne lalki, samochody czy misie.

reklama

Istota newsletterów

email marketing, marketing, pr, reklama

(...) Szybki sposób informowania swoich czytelników oraz klientów jest w dzisiejszej dobie szerokopasmowego Internetu niezwykle istotny. Wszelkie materiały pojawiające się w sieci trafić mogą do bardzo szerokiego grona odbiorców, dlatego ważna jest przede wszystkim szybkość, która stanowi podstawę konkurencyjnej walki między (...)

Więcej

Reklama wizualna - jak przyciągnąć klientów?

marketing, pr, promocja, reklama

(...) Reklama dźwignią handluZadaniem każdej reklamy jest przyciągnięcie uwagi klienta i zachęcenie go do skorzystania z określonych usług lub zakupu produktów. Dobra reklama gwarantuje zyski na odpowiednim poziomie dlatego tak bardzo istotne jest zadbanie o to by prezentowała się ona jak najlepiej. Najlepsze efekty daje reklama wizualna.Możliwości w zakresie reklamy wizualnejIstnieje kilka typów reklamy wizualnej. Jedną z powszechnych form są bannery reklamowe z płótna lub szyldy reklamowe zazwyczaj wykonane na plastiku PVC, na którym są umieszczane następnie napisy lub obrazy za pomocą plotera tnącego lub specjalnego plotera drukującego. Są (...)

Więcej

Skuteczne, sprawdzone sposoby na promocję firm

marketing, pr, reklama

(...) Każdy przedsiębiorca z pewnością szuka możliwości dotarcia do nowych klientów, a także na utrzymanie przy sobie lojalnych i zaangażowanych odbiorców swoich produktów czy usług. By zrobić to w sposób jak najbardziej efektywny i profesjonalny, nawiązuje on współpracę ze specjalistami - takimi jak agencja reklamowa czy Public Relations. Jeśli chodzi o dostępne formy konwencjonalnej lub  mniej typowej reklamy, taki zleceniodawca ma dostęp do naprawdę szerokiego wachlarza środków wyrazu. Zazwyczaj ograniczenie stanowi jedynie budżet, jaki można przeznaczyć na taką kampanię. W dzisiejszych czasach, gdy np. promocja z (...)

Więcej

Siła reklamy

pr, promocja, public relations, reklama

(...) Reklama jest dźwignią handlu. Wydatki ponoszone na reklamę bardzo szybko się zwracają. Mają przełożenie na zwiększenie wolumenu sprzedaży oraz poprawę wyników finansowych firmy. Tworzeniem reklam zajmują się agencje reklamowe, które świadczą szeroki pakiet usług. Doskonała agencja reklamowa Eventy-Lemon zajmuje się obsługą klientów w pełnym zakresie reklamowym. Zatrudnia jedynie kreatywnych, twórczych i pomysłowych pracowników. Posiadają oni dużą wiedzę, umiejętności, doświadczenie i wykształcenie (...)

Więcej

Techniki drukowania

pr, promocja, reklama

(...) Technologia rozwija się coraz prędzej, także technologia drukowania. Musi być wysokiej jakości, ponieważ jest to narzucone przez coraz lepiej rozwijającą się grafikę komputerową. Jakość wydruku nie powinna ustępować temu co widzimy na wyświetlaczach tabletów, telefonów i laptopów. Ponadto zmienia się także tradycyjny kontakt z klientem. Jak grzyby po deszczu powstają drukarnie internetowe, gdzie klient sam określa jak chce by wyglądał wydruk oraz jakie powinien spełniać warunki. To co otrzyma nie może odbiegać od jego wizji. Drukarnia to dziś miejsce, z którego korzysta wielu ludzi, szczególnie w czasie trwania różnego rodzaju kampanii. Najwięcej drukuje się ulotek oraz wizytówek, lecz (...)

Więcej

Jak pozyskać klientów b2b.

marketing, pozyskiwanie klientów, promocja, reklama

(...) Prowadząc biznes naszym głównym celem jest nawiązanie jak największej liczby kontaktów. Wiadomo, kontakty przydają się zawsze i wszędzie. Jeszcze nie urodził się taki, który by ich nie potrzebował. Zbudowanie bazy wspólników, kontrahentów i odbiorców możliwe jest tylko i wyłącznie za sprawą biznesowych kontaktów.Wbrew przekonaniu pozyskiwanie klientów biznesowych nie jest wcale prostą rzeczą. Rynek funkcjonuje na takich zasadach, że gdzie się nie obejrzymy - konkurencja. Każdy chciałby dosłownie (...)

Więcej

Najskuteczniejsze formy reklamy

agencja reklamowa, marketing, pr, public relations, reklama

(...) Nie ma chyba przedsiębiorcy, który nie zastanawiałby się przynajmniej raz nad skuteczną i zarazem stosunkowo niedrogą formą reklamy. Nie od dzisiaj wiadomo, że "reklama jest dźwignią handlu", dlatego wszelkiego rodzaju działania promocyjne są niezwykle ważne dla każdego właściciela firmy. Nie jest jednak łatwo wybrać naprawdę skuteczną formę reklamy, zwłaszcza, że jest ich naprawdę wiele. Jeszcze do niedawna (...)

Więcej

Z jaką reklamą najlepiej dotrzeć do klienta?

agencja reklamowa, drukarnia, pr, public relations, reklama

(...) "Oglądam telewizję, gdy na ekranie mojego odbiornika rozpoczyna się nużące, bo zdające się wręcz nie mieć końca pasmo reklamowe? Jedyne słuszne rozwiązanie: błyskawicznie zmieniam kanał! Oczywiście na taki, gdzie reklam w tym momencie nie spotkam". To coraz częstsza reakcja na torpedujące nas w telewizji reklamy. Zresztą, równie negatywne odczucia towarzyszą tym pojawiającym się chociażby podczas codziennego (...)

Więcej

Targi pracy

atl, btl, marketing, promocja, reklama

(...) Co roku, mnóstwo młodych ludzi w większych miastach takich, jak Warszawa czy Kraków udaje się na targi pracy. W tym roku, podobna uroczystość odbywała się pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. Obliczono, że pojawiło się tam około kilkunastu tysięcy osób. Dzięki urządzeniom takim, jak ekspozytory można było dostać mnóstwo ulotek i gazetek informacyjnych. Pojawiły się także możliwości skorzystania z (...)

Więcej

Budowa elementów reklamowych

atl, btl, marketing, promocja, reklama

(...) Są w naszym kraju przedsiębiorstwa, które fachowo i rzetelnie podchodzą do każdego powierzonego zlecenia. Również w dziedzinie budowy elementów reklamowych. Profesjonalnie od pierwszego spotkania, kiedy to przeprowadzana jest szczera rozmowa z klientem, zbadanie i zrozumienie potrzeb klienta i przedstawienie wszystkich dostępnych opcji i możliwości. Wykonanie  różnego rodzaju elementów nie jest proste i wymaga ogromnej wiedzy technicznej, zmysłu plastycznego i (...)

Więcej

Agencja public relations

marketing, pr, public relations, reklama

(...) Agencja PR funkcjonuje od lat na rynku usług PR. Naszą specjalnością są działania długofalowe zabiegi oraz działania prowadzące do podtrzymywania i wytworzenia dobrego wizerunku firmy, a zatem związane z public relations korporacyjnym. Wśród technik z obszaru public relations realizowanych przez naszą firmę można wymienić kolejne:* public relations (...)

Więcej

Lojalność klienta

marketing, promocja, reklama

(...) Jednym z narzędzi marketingowych, po którym obowiązkowo należy przeprowadzić badania marketingowe są systemy lojalnościowe. Obsługa programów lojalnościowych otrzymała w naszej firmie najwyższy możliwy priorytet. Celowe - przydatne do podjęcia konkretnej decyzji, do konkretnego problemu. Obiektywny - oznacza, że w badaniach stosuje się ogólnie przyjęte standardy i zasady obiektywności, wykorzystując metody naukowe do gromadzenia, analizy i interpretacji danych. Obiektywność może również oznaczać takie ustalenie wyników badań aby nie sugerowały odpowiedzi.  Badania marketingowe, a więc inaczej Marketing research, to systematyczny, celowy i obiektywny proces prezentacji informacji oraz działania na potrzeby podejmowania decyzji marketingowej. Systematyczny - oznacza że badania powinny być dobrze zaplanowane i zorganizowane jako integralna część systemu informacji marketingowej w przedsiębiorstwie (systematyczne, gdyż rynek jest pojęciem dynamicznym i cały czas się zmienia). (...)

Więcej

Usługi biznesowe

marketing, pr, promocja, reklama

(...) Wikipedia sugeruje, że istnieje ponad 2000 różnych pojęć czym jest a czym nie jest public relation. Często w życiu codziennym spotykamy się z pojęciem public relation, jednak ciężko jest jednoznacznie zdefiniować czym jest PR. Wiele osób zajmujących wysokie stanowiska w firmach np. dyrektorzy, kierownicy oddziałów, kadra menadżerska, szeregowi pracownicy, zastanawiają się dlaczego public relations jest taki (...)

Więcej

Marketing Reklama Pr Promocja Public relations Agencja reklamowa Btl
Copyright © 2008 buytemplates.net. All Rights Reserved. E4.0.3